November 20, 2013

undiscovered

Miten samaan aikaan voi tuntua siltä, että tekee koko ajan jotain, ja samalla siltä, ettei koskaan tee mitään? Mulla on ollut aika kiire tässä lähiaikoina, mutta samalla musta tuntuu että oisin vaan ollut kotona ja maannu sängyssä tekemättä mitään haha. Oon parin viikon sisällä ravannu koulussa, töissä ja treeneissä, ja sen lisäksi käynyt mm. parissa leffassa, Halloween juhlissa, parissa haastattelussa, Kiasmassa, ja oon pysynyt perillä kuitenkin sarjoissa mitä seuraan ja tehnyt (melkein) kaikki läksyt ajallaan. Oon ollut myös ihan poikki lähiaikoina, joka on kyllä mun ihan oma vika. En vaa saa itteäni menemään normaaliin aikaan nukkumaan, vaikka joskus mulla siihen aikaa olisikin.
Leffoista puheenollen, oltiin eilen muutaman kaverin kaa Catching Firen keskiyö ensi-illassa, ja se leffa jätti mut sanattomaks. Monet varmaan tietää sen pettymyksen tunteen kun on lukenut hyvän kirjan ja mennyt kattomaan sen perusteella tehdyn elokuvan sen jälkeen eikä se todellakaan ole niin hyvä kuin se kirja? No tällä kertaa niin ei käynyt. Pelkäsin ettei tää leffa olisi läheskään niin hyvä kuin se kirja, mutta nyt en osaa päättää kumpi on parempi. Leffa oli juuri sellanen millaseksi olin sen kuvitellut ja toivonut olevan kun luin sitä kirjaa, ja siitä ei oltu jätetty mitään liian suurta tai merkittävää pois. Näyttelijät suoriutu todella hyvin ja kirja oli mielestäni tuotu todella hyvin eloon leffan avulla. Eniten pelkäsin sitä, miten se areena ois kuvattu tässä elokuvassa. Se areena oli musta siinä kirjassa niin mielenkiintoinen ja kiehtova, ja olin hyvin vaikuttunut miten se oli suunniteltu ja keksitty. Ja se oli juuri sellainen kuin olin kuvitellut sen olevan sen kirjan perusteella. Siis kuulostan nyt varmaan ihan hullulta fangirliltä ja voisin kehuu tota leffaa vielä lisää, mutta suosittelen kuitenkin että meette kaikki kattomaan sen jotta näätte itsekin miten uskomaton se on!
Meillä alkaa huomenna koeviikko, ja vaikka mulla olikin tässä jaksossa 5 kurssii, mulla on vaan 2 kunnon koetta. Joten mulla on muutama vapaapäivä tiedossa ensi viikolla! Ja heti koeviikon jälkeen onkin mun synttärit!! Jeejeee :)
Syksyn ylppäreiden tulokset tuli viime viikolla, ja meijän koulussa on ainakin jo pitänyt ilmottautua kevään ylppäreihin. Äikkä, terveystieto, pitkä matikka, espanja ja enkku uudelleen. Ruotsin jätin pois koska tää talvi ja kevät tulee nytkin olemaan niin rankkaa aikaa. Mutta sitten koittaa vapaus!! Sitä odotellessa...

No comments:

Post a Comment

Make my day, leave a comment :)