June 2, 2013

DHS graduation

Kaikki mun kaverit valmistuu paitsi minä :( Mun jenkkikaverit suuntaa collegeen ja mun suomikaverit on ylioppilaita. Masentavaaaaa. Onneks mul on muutama mahtava vaihtarikamu jotka varmaan suree mun kaa tätä hahaha.
Mut oltiin Emman kaa kattoo tän vuoden senioreiden graduationia ja vaikka seremonia kestikin ikuisuuden, oli ihanaa kattoo ku kaverit valmistu! Graduation oli torstaina, ja koko lauantaipäivä meni graduation juhlia kierrellen. Torstai-iltana graduationin jälkeen meijän koululla oli "project graduation", jonne mä poikkeuksellisesti sain tulla vaikka en valmistunutkaan, ja se kesti periaatteessa koko yön (klo 23-06). Koululla oli paljon ruokaa, pomppulinnoja, esteratoja, erilaisia pelejä ja kilpailuja ja vaikka mitä muuta! Siellä oli myös hullusti kaikkii palkintoja, kaikkii lahjakortteja, rahapalkintoja, televisioita, iPadeja ja yms!! Ihan hullun siistejä palkintoja siis. Vaikka olisinkin voittanut jossain, en olisi saanut palkintoa koska en ollut senior tai koulun oppilas enää haha. Mutta vaikka ilta/yö tuntu kestävän ikuisuuden, se oli silti tosi kiva ja oli ihanaa olla joidenkin kavereiden kaa joita en ollut nähnyt pitkään aikaan.
Suuntaan tänää illalla varmaan Floridaan ja nään Mary-Scottin ekaa kertaa päälle 11 kuukauteen, joten voitte varmaan kuvitella kuinka innoissani oon tästä!! Tää kesä on alkanut jo mahtavasti, ja varmistan että niin se jatkuukin :) Ja onnea kaikille ylioppilaille!!!

4 comments:

  1. ihanaa et oot saanu niin hyviä ystäviä, että ootte vieläki yhteyksissä! Siulla vaikuttaa muutenkin olleen ihan huippu vuos sillon ku olit jenkeissä, pitää vaan toivoo että itellekki tulis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon samaa mieltä!! ihanaa kun on tällänen paikka jonne on tervetullut millon vaa :) ja varmasti tulee!!

      Delete
  2. Anonymous4/6/13 16:49

    Vautsi Jodi on muuttunu vuoden aikana! Seurasin sun vaihtovuotta ja tää oli mun lempparivaihtariblogi. Tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan miten sulla on menny ja ihanaa että oot nyt Jenkeissä ja näät sun kaikki kaverit ja hostperheen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin on!!! se on tosi erinnäkönen nyt, mutta hyvällä tavalla :) ja kiva kuulla!! ihanaa et oot tykänny :) ja kiitooos!! it's so good to be back home!

      Delete

Make my day, leave a comment :)