May 22, 2013

go outside

4 päivää.
En vaa pysty ymmärtää tota... Mulla on enää 2 päivää koulua tänä lukuvuonna, ja lähden NELJÄN päivän päästä jenkkeihin. Mulla on vielä niin paljon koulujuttuja tehtävänä ja vaikka mitä muuta tekemistä niin tää ei tunnu todelliselta ollenkaan, enkä tiiä tuleeks tää todellisuus iskee muhun milloinkaan. Toivottavasti viimeistään Lexingtonin lentokentällä haha. Voisin aloittaa joidenkin äikän kirjotelmien kirjottamisen tänä iltana (mulla on tosiaan 6-7 tehtävänä ennen jenkkeihin lähtöä), että voin sit tyytyväisenä alkaa miettiä mitä pakkaisin mukaan matkalle.
En ole täysin varma vielä mun tän kesän suunnitelmista, mutta suunnitelmissa olisi käydä parissa muussakin osavaltiossa kuin vain Kentuckyssa, ja paluu Suomeen olisi heinäkuun alussa. Ihanaa päästä taas puhuu enkkuu!!!! Oli niiiin outoa puhua Maloun kaa enkkuu koko viikonlopun, koska en ollut puhunut sitä niin pitkään aikaan. Anyways, mitä ikinä teenkään kesällä tai minne ikinä menenkään, pystyn sen lupaamaan että kuvia tulee olemaan paljon! Oon nyt keväällä saanut/ostanut pari uutta objektiivia, joten mun kuvaus inspiraatio ja motivaatio on korkeammalla kuin se on ollut pitkään aikaan, ja oon niin innoissani!!
Niiku Jodi mulle eilen tekstas, "I feel like this summer is gonna be the best one yet!"

2 comments:

  1. Anonymous23/5/13 14:47

    wouuu hyvää matkaa!! ja muista ottaa paljon kuvia ja kirjottaa tänne mitä oot tehny! ;)

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)