April 11, 2013

lights will guide you home

Käväsin tänään Hulluilla Päivillä ja karkin ja ruuan lisäksi sieltä tarttu mukaan Canonin 50mm objektiivi! Oon pitkään miettinyt tän objektiivin hankkimista ja nyt Hullarit sattu hyvään aikaan ja sain sen vihdoinkin ostettuu, jeee! Kävin Stockkalla koulun jälkeen ja menin sieltä sit treeneihin, ja kotiin päästyäni innostuttii Nellan kaa leikkii tän kaa eikä olla oikee muuta tänä iltana sit tehty haha. Kuten sanoin, testailtiin tätä treenien jälkeen joten nää ei oo mitään parhaimpia tai hehkeimpiä kuvia mutta päätin silti postaa muutaman :) Oon nyt jo ihan rakastunut tähän, ja oon ite sillä ottanu vasta muutaman kuvan mun siskon suklaan peittämästä nassusta ja pari muuta hassuu kuvaa. Olin suunnitellu lähteväni lenkille nyt illalla, mutta päädyinkin vaan säätää kuvien kaa ja mässyttää karkkii. Ei menny ihan niiku piti hahaha. Mulla alkaa koulu huomenna klo 11, joten ehin hyvin aamulla juoksee (jos nyt saan itteni kiskottuu sängystä ajoissa ylös)! Missä se motivaatio oikee piileksii...
Meillä alko keskiviikkona tää uus jakso ja vaikka oon ollut vasta yhellä tuplatunnilla, seki tuntu kestävän ikuisuuden joten en oikeesti tiedä miten tuun kestää esim. niitä mantsan, äikän ja matikan tuplatunteja... Pelottaa jo nyt. MUTTA 52 PÄIVÄÄ ENÄÄ KESÄÄN!!! Haha ei toi kyl saa kouluu tuntuu yhtään vähemmän puuduttavalta mutta pidetään sormet ristissä että aika menee nopeesti :)
PS. Jotkut teijän kommenteistä piristää mun päivii välillä niin paljon etten voi sanoin kuvaillakaan sitä! Joten KIITOS tällee yleisesti kaikille :) ootte mahtavia!!

2 comments:

  1. Anonymous11/4/13 23:20

    Kattelin äsken näitä sun vanhempia blogipostauksia ja tuli vaan mieleen että kuin pitkä sä oot? Näytät hirmu pitkältä ja tosi hoikalta! :D

    Jajajaaa myös että vieläkö sun kaveri Tua pitää blogia? Seurasin sitä sen vaihtovuoden aikana mut nyt oon jo unohtanu sen nimen :/ jos saat jakaa tollasta tietoo täällä niin ois kiva löytää taas sekin blogi :)

    Eipä mulla muuta, tää on ihanan pirteetä ja raikasta luettavaa, jatka vaa samallailla! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha oon noin 170cm, en muista millon oon viimeks kattonu mut noilla tienoilla varmaan oon! ei tua oo vähään aikaan päivitellyt sitä mutta tässä on linkki: http://momentslikethis-tua.blogspot.fi :) ja kiitos paljon!! :)

      Delete

Make my day, leave a comment :)