January 30, 2013

inhale, exhale

Mitä tapahtui rennoille koeviikoille?! Mulla oli ussan koe maanantaina ja 4 tuntia töitä sen jälkeen, ja vaikka tänään mulla ei ollu koetta, olin taas 4 tuntii töissä ja noin 3 ja puol tuntii Nicolen kaa opiskelemassa kaupungilla, ja oon nyt jo ihan poikki! Mulla on 5 koetta vielä edessä, en tiiä miten tuun jaksamaan... Muutenkin on ollut paljon kaikkea muuta taas mielessä, joten opiskeluun keskittyminen on ollut todella haastavaa, mutta onneks mä sentään ymmärrän jo ennalta jonkin verran asioita jotka tulee mun loppukoeviikon kokeisiin. Ussan kokeessa oli vähän eri tilanne, koska unohdin kokeeseen mennessä kaiken mitä oon koskaan oppinut uskonnoista (hyvä et muistin ees kuka Jeesus oli), ja se koe meni vähän asioita heittämällä ja arvaamalla ja taisin myös keksiä joitain ihan uusia juttuja joita kukaan ei oo ennen kuullutkaan kirkkohistoriasta hahaha. Mulla on kuitenkin sormet ristissä että pääsen siitä läpi, koska en millään jaksaisi sitä uusia :( Mun muut kokeet on kieliä ja matikkaa, ja oon niissä aineissa ihan hyvä, joten ei tän loppuviikon niin rankka pitäisi olla! Eikä mulla oo enää töitä tällä viikolla, joten edes vähän rennompaa pitäisi nyt olla. Autokoulun teoriatunteja on kyllä pari luvassa mutta joo... Haluun vaa paussata elämän hetkeks, nukkuu viikon, ja sit palata takaisin arkeen. Lomahan loppu ihan vähän aikaa sitten, mutta seuraava loma voisi mun mielestä vähän kiirehtiä!
PS. Huomasitteko, että tein blogiin pieniä muutoksia? :) Näkyvimmät muutokset löytyy tuosta sivupalkista!

4 comments:

  1. Anonymous30/1/13 17:42

    tää sun blogi on ihana! <3 :)

    ReplyDelete
  2. Tää on ehottomasti yks mun lemppari blogeista!! :)

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)