January 10, 2012

my american christmas

MOOII PIIIIIIITKÄSTÄ AIKAA!! :) Meijän netti ei oo toiminut pitkään aikaan kunnolla, ja jos saan jonkun netin toimimaan hetkeks niin se on niiiin hidas että se lataa tänne ehkä yhen kuvan tunnissa. Annoin näidenkin kuvien lataa noin 3-4 tuntia. Mutta tässä on aika pieni osa kuvista otettu jouluna ja eri päiviltä joulun läheltä :) Tästä tuli tällänen pika postaus (TAAS, anteeksi...) koska kun vihdoinkin sain kuvat tänne niin mua alko väsyttää niin paljon että taidan nyt mennä nukkumaan. Koitetaan täällä saada netti taas toimimaan, mutta koitan tehdä ainakin muutaman postauksen "korvaukseks" tosta melko pitkästä bloggaus tauosta. Mutta kuvien lataaminen kestää ikuisuuden ja mulla on paljon selitettävää että yrittäkää olla kärsivällisiä please :)
MUTTA koska kuvien lataaminen tänne saa mut melkein repimään mun hiukset päästä, ajattelin tehä taas KYSYMYSPOSTAUKSEN! Eli kysyä saa taas melko vapaasti mutta asiallisesti.
Laittakaa kysymyksiä tämän postauksen kommentteihin.
En taaskaan pistä kysymyksiä näkyviin, koska kopioin ne kuitenkin kaikkien nähtäväksi postaukseen. Mutta jos kommentoitte postausta, pistän ne esille :) KIITOS!
PS. Mulla on nyt 112 lukijaa!! Syy miksi mun oli pakko mainita tästä on se, että 112 on vähän niikun mun onnennumero... Tiiän että yleensä ihmisten onnennumero (jos niillä sellainen on) on esim. joku 2 tai 7 tai 13... Mutta mun on 112 :) Ja mulla on aika monta syytä siihen myös hahaha.
ALAN VIIKONLOPPUNA VASTAILEMAAN KYSYMYKSIIN, ELI KYSYÄ VOI VIELÄ PARI PÄIVÄÄ :)

3 comments:

  1. Anonymous10/1/12 17:04

    Tää ei nyt liity mitenkään mihinkään, mutta kun noita kuviasi katsoin, niin täytyy myöntää että olet muuten ihan äärettömän nätti ja suloinen! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous11/1/12 16:00

    sun perhe vaikuttaa ihanalta <3 :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous: voooi kiitooos! :)

    Anonymous: :):)

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)