October 6, 2011

keuhkoputkentulehdus ja muuta kivaa

Otsikko varmaan kertookin nyt tän viikon kuulumiset tollee lyhyesti ja ytimekkäästi :)
Just kun aloin iloitsee että jeee oon taas terve niin kappas, keuhkoputkentulehdus. Maanantaina olin koulussa, mutta en pystynyt keskittymään melkein mihinkään koska mulle iski hirvee yskä. Yskin koko maanantaipäivän, ja kun muut meni nukkumaan niin mä yskin mun tyynyyn koska en halunnut herättää muita. Enkä saanut sit nukuttua kun vaan pari tuntii. Tiistaina kun olin laittanut itteni jo puoliunessa valmiiksi, mua ei sit päästetty lähtemään kouluun koska olin taas jotenkin kipeenä. Yskin KOKO AJAN. Se oli ihan hirveetä. Mulle käytiin ostamassa kasa lääkkeitä, ja tiistaina otin 6 pillerii ja kahta nestemäistä lääkettä, toista lääkettä parikin kertaa. Keskiviikkonakin olin kotona. Ja apua ette uskokaan kuinka paljon mua sattu joka paikkaan! Jos on yskinyt viimeset 2 päivää ilman taukoa niin kyl on paikat kipeenä. Oon viel ainakin tän päivän kotona, huomenna haluun mennä kouluun koska mua pelottaa että oon jäänyt kaikesta tosi jälkeen. Mulla on ollut muutama koekin nyt sillä aikaa kun oon sairastellut ja mun pitäis tehdä ne ennen lomaa. Mut pitää kattoo millanen olo on huomenna.
Ja sitten alkaakin jo FALL BREAK, jeeee!! Ja lähetään Floridaan lauantaiaamuna, JEEEEE!!!
Äh toivon että paranen kokonaan äkkiä, oon saanut tarpeekseni kipeenä olemisesta. Siks en varmaan harrasta tätä Suomessa haha. En oo yleensä koskaan kipeenä! Jos jotain nuhaa ei lasketa niin oon tosi harvoin kipeenä. Ja sit täällä oon ollu kipeenä yli viikon, näköjään kokeillen kaikkii mahollisia tauteja.
Ja tänää on mun hostsiskon Jodin synttärit, HAPPY BIRTHDAY JODI!! :)
Musta tuntuu että kaikilla on synttärit nyt lähiaikoina, mäki haluun! Joulukuuta odotellen...

6 comments:

  1. jep, jouluaattoa odotellen..

    ReplyDelete
  2. hihiihi :) mä en voi oottaa jouluuuu!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/10/11 19:02

    jep, joulukuuta ootellessa itekki... :D

    ReplyDelete
  4. haha jeeee! :D joulukuu on paras kuu :)

    ReplyDelete
  5. voi sua muru :( yritä parantuuu!! helmiikut odotelles. ja hei muista hawaiii.....

    ReplyDelete
  6. mä koitan :) lol helmikuulapsi... hawaiiiiiiiiii!

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)