October 30, 2011

carving pumpkins

Oho ei oo viikkoo näköjään tullu postattua mitään... Elossa ollaan vielä! Haha oltiin viime viikonloppuna Jodin kanssa Kristenilla kaivertamassa kurpitsoja! Haha sana "kurpitsoja" kuulostaa mun mielestä tosi hauskalta... ANYWAYS annan tässä postauksessa kuvien hoitaa puhumisen :)
Jodin & Kristenin hienot kurpitsat :)
...mun hieno epämuodostunut kurpitsa hahaha :D valkattiin nää ite sieltä corn maze paikasta pimeessä
mun tosi luova kuvio idea... en keksinyt mitä tehdä joten kirjotin vaan mun nimen!
Kristenin Perry the Platypus kurpitsa joka sen mielestä feilas kokonaan, mutta kaikkien muiden mielestä jäi vaan kesken.
Jodin Mikki Hiiri kurpitsa!
Ja mun Nea kurpitsa jeeee!

7 comments:

  1. wau! sika hienoja :)toi mikki hiiri on nii söpö!

    ReplyDelete
  2. hih kiitos! :) ja niin on!! paitsi nyt se on jo ihan homeessa sisältä :DDD näyttää ja haisee ällöttävältä

    ReplyDelete
  3. wau , upeita ! :D ootko kertaakaa katunu sitä et lähit vaihtoo ? koska ite haluisin lähtee mut en sit tii et uskallanko ja en haluis jättää lukiost yhtä vuot et joutuisin 4 vuodes suorittaa :D

    ReplyDelete
  4. kiitos paljon! :) en todellakaan oo katunut!! oon kokenut niin paljon täällä ja kokeillu niin paljon uutta, oon tavannu niin paljon uusii ihmisii ja nähny niin paljon uusii paikkoja, ja nyt en pystyis kuvitellakaan etten ois lähteny tänne tai kokenu tätä kaikkee. ennen kun lähdin tänne mietin muutaman kerran että uskallanko nyt lähtee koska oon välillä aika pelkuri, mutta tää oli varmaan elämäni yks parhaimmista valinnoista! jos sulla on mahdollisuus lähteä niin todellakin kannattaa lähteä! kaikilla ei oo mahista lähtee, ja vuos menee oikeest nopeesti :) mäki oon ollu täällä jo yli 2 kuukautta :o hui!

    ReplyDelete
  5. lähitkö niinko lukion ekalla vai toisella vaihtoon ? oliks sulla muit vaihtoehtojan kuin usa ? :D

    ReplyDelete
  6. lähin lukion tokalla :) eli yhen vuoden oon jo lukioo suomessa suorittanut ja tokalle meen kun tuun takas. oli mulla muita vaihtoehtoja, en kyl muista enää tarkalleen mitä mul oli... USA oli eka, muiden järjestystä en muista mut mul tais olla enkun kielinen kanada, australia, uus seelanti. jos vaihtoehtoi oli 5 (en muista) niin lisäks mul oli kai mexico tai yms lattari maa :)

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)