August 29, 2011

paint war & football

Jodi & Maggie (hostserkku)
Niiku huonolaatusista kuvista (kännykällä otettu) näkeekin olin eilen ekaa kertaa kattomassa amerikkalaista jalkapalloa! En ymmärtänyt pelistä yhtään mitään, eikä näköjään monet muutkaan. Olin niin pihalla kun jotkut yhtäkkiä nous seisomaan ja alko huutamaan jotain... Monet nuoret tulee sinne vaan hengaaman kavereiden kanssa ja tällee :)
Käytiin eilen oikeastaan kahessa jalkapallo pelissä! Eka oman koulun ja sitten meijän koulun kilpailevan koulun pelissä (alin noista kuvista on sieltä). Kun mentiin sinne toiselle koululle niin saatiin aika pelottavia katseita koska oltiin DHS:n väreihin maalattu hahaha. Perjantaina täällä on kuulemma vuoden isoin football peli kun nää 2 kouluu kilpailee, jännäää! Sillon maalataan toisemme uudelleen hahaha. Joku kumminkin ihmettelee miten saatiin ittemme näyttämään tolta, joten kerron nyt nopeesti. Ostettiin ihan peruspaidat ja maalituubei tai sellasii ja puristettiin maalii toistemme päälle. Simple as that. Mutta hauskaa oli!
Tänään aamupäivällä käytiin kirkossa! Kirkossa käynti on täällä ihan erilaista kun Suomessa, täällä se on paljon rennompaa. Ja sen jälkeen mentiin syömään meksikolaista johonkin ravintolaan (jossa nää kuulemma käy tosi usein). Ja illaks mentiin yhen tytön pool party syntymäpäivä juhliin!
Ei mulla nyt muuta, huomenna taas kouluun ja mulla ois vielä 30-40 sivua luettavaa journalismiin, jeejeee. Best idea ever alottaa lukeminen edellisenä iltana kun on ollu koko viikonloppu aikaa...
Tässä vielä 2 kuvaa peliä ennen ja jälkeen:
BEFORE / AFTER
P.S. Toi maali oli maailman vaikein saada hiuksista pois!! Ja niiku näkeeki, mun hiukset oli iha maalin peitossa! Pesin ne 3 kertaa eikä silti kaikki lähteny. Tässä vinkki niille jotka päättää pitää paint warin: WEAR A HAIRNET/SHOWER CAP hahahaha

11 comments:

  1. Anonymous29/8/11 17:20

    IHANA VESSA SULLA !!! :)

    ReplyDelete
  2. i knooow! mä rakastan tätä <3

    ReplyDelete
  3. söpö tyttönen varsinki tossa vikassa kuvassa ;)

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/8/11 19:53

    lähtikö maali ? :D

    ReplyDelete
  5. ahahaha kylhän suurin osa lopulta lähti, mut mun hiusten latvat on viel vähän maalissa ja varpaat vähä sinivalkoset :DD noita vaatteita en ees koita pestä!

    ReplyDelete
  6. tykkaan blogistasi:)))

    ReplyDelete
  7. youve got that american smile going on ! hows the accent? do yall use yall over there?

    ReplyDelete
  8. ahahah noi koittaa koko ajan saada mua sanoo ya'll! mut emmä haluu näiden seuras sitä (ainkaa vielä) sanoo ku nää osaaa! ja mä en. viel. katotaan uudelleen vuoden päästä :D:D

    ReplyDelete
  9. haha mä oon jo iha tottunu siihe ja ku kaikki käyttää sitä nii kyl mäki:-D en sano ain mut kyl se sit änkeytyy tosi helposti! hehee

    ReplyDelete

Make my day, leave a comment :)